ניקיון דירות חדשות הוא סוג של שירות בו אנו נעזר בעת סיום בניה של דירה חדשה , כמות האבק ושאריות הבניה והשיפוץ לא מותירות לנו ברירה אלה להזמין צוות מקצועי לטפל בניקיון הדירה . לפני שאנו מזמינים שירות מחברה מסוימת כדאי שנבדוק אודות החברה מי העובדים,כמה זמן הם עובדים,מהיא רמת השירות שהם מציעים וכו'.

ניקיון דירות חדשות

מה חשוב בעבודת ניקיון דירות חדשות

אנו חברת זוהר מציעים לכם שירות ניקיון דירות חדשות מקצועי על ידי צוות איכותי ומיומן ,ננקה ביסודיות את חלונות הדירה נסיר מדבקות שאריות סיליקון דבק ננקה את המסגרות והמסילות. נבצע ניקיון יסודי בארונות נשאב שאריות נסורת ואבק ננגב את הארונות עד לניקוי מושלם. חדרי השירותים והמקלחות כמובן ננקה ביסודיות את אריחי הקרמיקה אסלות חרסינות נסיר שאריות רובה ובניה ולבסוף נבצע גם חיטוי יסודי. בעבודת ניקיון דירות חדשות גם חשוב לנקות משקופים ודלתות מנורות ומזגנים פנלים משאריות צביעה ואם תרצו אפילו גם תקבלו מאיתנו פוליש לרצפה והדברה.

בנוסף אנו מתחייבים לשירות מקצועי ואדיב עד שביאות רצון הלקוחות באופן מושלם ,כל העובדים בחברתנו עוסקים בעבודות ניקיון דירות חדשות שנים רבות ומקצועיים בתחומם. אנו משתמשים בחומרי ניקיון המותאמים במיוחד עבור הדירה שלכם ונדע להתאים את עצמנו עבור השירות אותו אתם מבקשים עד לקבלת תוצאות מושלמות .אנו משוכנעים כי נזכה לקבל מכם המלצה חמה כמו אלפי הלקוחות אותם כבר שירתנו באדיבות ומקצועיות .

 

Share The Story

About the author