שיפוץ הבית נעשה על מנת לשדרג את המראה של הבית וכל אשר בו. שיפוץ אמור להעלות את ערך הדירה ולשנות את הנראות של הבית לטובה מקצה לקצה. אך יש לקחת בחשבון כי על מנת ליהנות מהפירות של השיפוץ יש לקחת בחשבון ניקיון דירות לאחר השיפוץ.

ניקיון דירות לאחר שיפוץ

לאחר שיפוץ מקיף תמיד עולה הצורך בביצוע ניקיון בתים לאחר שיפוץ. כחלק מהפרויקט, ניקיון בית אחרי שיפוץ כולל ניקוי של כתמים קשים, כתמי צבע, טיט, גבס, דבקים מיוחדים, ניקוי אבק ושאריות השיפוץ. כיוון שבדרך כלל מדובר על כתמים של חומרים חזקים מאוד, תמיד מומלץ להעסיק חברת ניקיון לאחר שיפוץ מכיוון שיש להשתמש בציוד מיוחד ובחומרי ניקוי איכותיים וחזקים על מנת להסיר את אותם כתמים מבלי לגרום לנזקים למרצפות, קירות ושאר חלקי הבית. צוות ניקיון דירה לאחר שיפוץ של זוהר חברת ניקיון מציעים לכם שירות יסודי של ניקיון אחרי שיפוץ שכולל ניקוי וחיטוי יסודי לאחר שיפוץ. ניקוי הדירות נעשה על ידי ציוד משוכלל, חומרי ניקוי איכותיים וצוות בעל ניסיון רב בתחום שמבטיח לכם תוצאה איכותית תוך מספר שעות.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

הצוות המומחה של זוהר חברת ניקיון

ההתמחות העיקרית של חברתנו היא ניקיון בתים אחרי שיפוץ באופן מקיף. אז למה בעצם כ"כ חשוב לבחור חברה איכותית? שיפוץ הבית, הדירה או המשרד כרוך בלכלוך רב ואבק שבלתי ניתן לנקות בצורה מושלמת על ידי תכשירי ניקוי ביתיים. כשמדובר על ניקיון לאחר שיפוץ של דיברות ובתים ישנם דגשים שחשוב להקפיד עליהם במהלך בחירת החברה שתבצע את העבודה. רוב האנשים ובעלי העסקים מקפידים להזמין מראש ניקיון דירות לאחר שיפוץ וזאת על מנת שהחברה תנקה את המשרד או הבית מיידית לאחר סיום השיפוצים ותאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מחלל עבודה, מגורים והארחה נקיים ומרשימים. לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון לאחר שיפוץ חשוב לוודא את הדברים הבאים:

  • דרישות החוק – חברת חוקית שיכולה להציג בפני לקוחותיה רישיון עסק גם כשמדובר על ניקיון הבית לאחר שיפוץ ללקוחות פרטיים.
  • מומחים – חברה שמעסיקה אנשי מקצוע מומחים בתחום ניקוי בתים, משרדים ודירות.
  • וותק וניסיון – חברה בעלת וותק שמעסיקה אך ורק מומחים בעלי ניסיון בפרויקטים של ניקיון דירות לאחר שיפוץ, ניקוי דירות לאחר העברה או מעבר לדירה חדשה, פינוי דירה ועוד.
  • חומרים – עבודות של ניקיון אחרי שיפוץ דורשות חומרי ניקוי איכותיים וחזקים דיים לשימוש למטרות הניקוי שהוגדרו מראש.
  • ציוד – חברה מקצועית תמיד תשתמש בציוד משוכלל שמותאם לניקוי, כמו למשל ציוד מיוחד לפוליש, שואבי אבק תעשייתיים, מכונות קיטור ועוד.

זוהר חברת ניקיון לאחר שיפוץ מספקים ללקוחותיהם את כל הדברים הללו ומבטיחים עמידה בלוח הזמנים, מקצועיות חסרת פשרות ותוצאה של בית נקי בעל ריח נפלא.

מעוניינים לשמוע על הטבות ומבצעים? מעוניין לדעת מהי העלות של שירות ניקיון בתים ודירות לאחר שיפוץ? במקום לבזבז את זמנכם על חברות ניקיון בתים לאחר שיפוץ  אחרות, השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם עם הצעה מעולה!